Pengejar

Wednesday 28 March 2012

Hunger Game

The Hunger Game. With Rm5 per movie on wednesday, Yes, I took the oppurtunity to watch this teen suspense + a lil bit of romance movie. First, lemme rate it by giving it 7 stars out of 10.

Saya rasa saya x patot cerita adegan-adegan yang terdapat dalam movie ini kerana ini akan spoil kan otak anda. Seriously, the muvie sangat suspen dan membuatkn anda merasakan diri anda sedang bermain. Time saya enjoice menonton cerita tersebut, sngt lah saya gerun. jantung saya berdegup kencang. Mungkin lagi kencang dari the main character yang saya mentioned before.

Y u shuld pegi tngk this movie 

  1. penyampaian cerita yang menusuk kalbu dan jantung
  2. Adanya aksi-aksi cumbuan yang disukai remaja remaja zaman pascaglobalisasi ini
  3. Main Character yang hot. Tapi x cantik sngat la.
  4. Sangat suspen. sila bawak org tua yg sakit jntung. kalau die x de heart attack time movie, maka dia dah sembuh dari sebrang pnyakit jantung dan hati
Things you have to consider
  • action a bit kurang. Maybe they want the movie to be watchable by kids kot. Kalau splatkan darah bnyk2 kompem mantap lgi
  • Actor dia kurang menyerlah. X reti deliver ayat cintan. Meh try aku tngk. Blaja mcm mana nak ayat. 
  • Story wasnt interesting from start. First2 agak kurang menyerlah. But once dah smpai kat die terpilih. tu dah bes.
Try n watch it kalau kat wayang movie ni murah! Kalau bawak awek, tngk kt couple seat, x feeling. HAHA #silaterasa

May the odds be EVER in your favor.

No comments:

Post a Comment