Pengejar

Saturday 7 July 2012

Syukur

Bismillahirahmanirrahim

Assalam dan salam sejahtera.
Di kesempatan ini, saya bisa lagi menulis. Masih boleh menikmati keindahan ciptaan Allah.
Terima kasih Ya Allah.

Kau kurniakan aku keluarga. Yang membesarkan aku smpai jadi macam sekarang ni.
Kau kurniakan aku sahabat. Yang membahagiakan stiap kesedihan hati ini.
Kau kurniakan aku rezeki. Yang memenuhi perutku yang berbunyi.
Kau kurniakan aku ilmu. Yang datang tanpa dicari.
Maha suci Allah. Tuhan yang pemurah lagi mengasihi.

Aku tahu, nikmat dan kasih sayangmu sangat Agung.

Terima kasih Ya Allah. Aku tahu. Setiap apa yang telah kau ambil dari ku. Itu bukan rezeki aku. Engkau hanya memberi apa yang aku perlu. Dan bukan apa yang merosakkan.


Terima kasih Ya Allah. 


No comments:

Post a Comment